Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Шепетівської міської ради у І півріччі 2025 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом міської ради у I півріччі 2025 року здійснювалися відповідні організаційні заходи з поліпшення стану щодо належного розгляду звернень громадян та ефективного вирішення порушених у них питань.

Протягом I півріччя 2025 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 1690 звернень, з них письмових – 1658, усних – 34.

За звітний період у виконавчому комітеті міської ради зареєстровано 22 колективних звернення, в яких 472 підписи.

Переважна більшість питань, порушених у заявах стосуються питань соціального захисту населення (оформлення субсидій, надання матеріальної допомоги, встановлення фактів догляду за особами) – 819, комунального господарства (ремонтні роботи будинків та покрівель, доріг, благоустрою території міста) – 286, аграрної політики та земельних відносин – 127, сім’ї, дітей та молоді – 107, житлових питань – 73, економічної політики, підприємництва та будівництва – 237, забезпечення законності і правопорядку – 15, охорони здоров’я – 3, фінансової, податкової, митної політики – 2, транспорту та зв’язку – 2, освіти та навчання – 2, діяльності органів місцевого самоврядування – 4, праці та заробітної плати – 2 та інших – 11.

Протягом I півріччя 2025 року згідно з графіком проведено 8 особистих прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету міської ради, на яких зареєстровано 34 звернень,

В результаті розгляду звернень громадян на особистому прийомі надано роз’яснення по 34 питаннях.

Керуючись підпунктом 1 пункту «б» частини першої статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян на підприємствах, установах та організаціях на території Шепетівської територіальної громади на І півріччя 2025 року, затвердженого міським головою від 31.12.2024 року, упродовж звітного періоду було проведено перевірку в Фінансовому управлінні Шепетівської міської ради щодо дотримання вимог законодавства з питань розгляду звернень громадян. Управлінням зареєстровано 3 звернення. Усі звернення були опрацьовані в межах компетенції та за результатами заявникам надані вичерпні відповіді та роз’яснення.  Працівникам Управління надано практично-методичну допомогу щодо роботи зі зверненнями громадян.

У виконавчому комітеті міської ради здійснюється постійний контроль щодо своєчасного, об’єктивного, кваліфікованого розгляду звернень громадян, надання конкретних і фахових відповідей, не допускається надання неоднозначних або неповних відповідей за зверненнями громадян, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам.

Відсутня практика визнання заяв чи скарг необґрунтованими, без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих ними рішень.

З метою недопущення випадків упередженості, халатності, формалізму при розгляді та сприянню зменшення кількості повторних звернень і звернень до органів влади вищого рівня за бажанням громадян, які подали заяву чи скаргу, створюються умови для участі, ознайомлення з матеріалами перевірки поданих ними питань.

У виконавчому комітеті міської ради особлива увага приділяється розгляду заяв, звернень з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Під особистим контролем міського голови знаходиться розгляд звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, учасників бойових дій та АТО.

На засіданні виконавчого комітету міської ради було розглянуто питання «Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Шепетівської міської ради у 2024 році» та прийнято відповідне рішення виконавчого комітету міської ради від 16 січня 2025 року №6.

Матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян та результати їх проведення оприлюднювалися на офіційному веб-сайті.

З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування на офіційному сайті міської ради можна подати онлайн-звернення до міського голови. Електронну петицію до міського голови можна зареєструвати на порталі Єдиної системи місцевих петицій http://petition.e-dem./ua/shepetivka. Скарги та пропозиції щодо проблем життєдіяльності міста з прив’язкою до місця розташування можна залишити на порталі “Відкрите місто” за посиланням https://opencity/e-dem.ua/.

Робота із зверненнями громадян залишається на постійному контролі виконавчого комітету міської ради і спрямовується на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.

 

 

 

Поділитись:
Новини Шепетівки