Заклад дошкільної освіти №11 “Дзвіночок” Шепетівської міської ради Хмельницької області
- Заклад дошкільної освіти №11 «Дзвіночок» Шепетівської міської ради Хмельницької області (Шепетівський ЗДО№11 «Дзвіночок») є комунальною власністю Шепетівської міської ради.
- Профільний напрямок закладу: інтелектуально – креативний розвиток дітей дошкільного віку.
- У закладі дошкільної освіти функціонують групи загального розвитку, інклюзивного та група з цілодобовим перебуванням дітей.
- У закладі функціонують 8 груп з режимом роботи:
-з денним перебування дітей (з 8.00 до 17.00 годинни);
-чергова група з 12-годинним режимом роботи (з 7.00 до 19.00 годинни);
-цілодобова група з 24-годинним режимом роботи (з 7.00 понеділка до 19.00 п’ятниці).
- Прийняття дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється директором упродовж календарного року на підставі заяви батьків або осіб, що їх замінюють, медичної довідки встановленого зразка про стан здоров’я дитини, довідки сімейного лікаря про епідеміологічне оточення, копії свідоцтва про народження дитини.
- Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права дитини на здобуття дошкільної освіти, цілісного розвитку дитини, и фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей, шляхом виховання, навчання, соціалізації, формування необхідних життєвих навичок та готовності продовжувати освіту.
Діяльність закладу дошкільної освіти спрямована на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини, шляхом використання здоров’язберігаючих технологій ;
- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови та регіональних мов, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
- удосконалення фізкультурно-оздоровчої роботи та системи профілактично-лікувальних заходів;
- формування валеологічного світогляду та мотивація здорового способу життя ;
- виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- здійснення інклюзивної освіти (за потребою батьків);
- раціональне використання в освітньому процесі інноваційних педагогічних технологій, авторських методик, кадрового потенціалу, фінансових засобів для успішного засвоєння змісту чинних програм навчання, виховання й розвитку дітей раннього та передшкільного віку.